Головна » Статті » Мої статті

Впровадження в систему роботи БДЮ педагогічних інновацій

 

 Кролевецький районний Будинок дітей та юнацтва  за десятки років своєї діяльності має славні традиції, вагомі результати, здобутки і перемоги. Це широкий спектр різноманітних гуртків та творчих об’єднань  художньо-естетичного, декоративно – ужиткового та соціально - гуманітарного напряму. Але і сьогодні незмінним є одне – в центрі уваги була і залишається дитина, творча, неповторна особистість.
              25 педагогічних працівників нашого закладу щодня радо зустрічають юних кролевчан. Кожен гурток, а таких в закладі 20 (83 навчальні групи) - це потужний творчий колектив, це особливий світ з власними фантазіями і неповторним баченням навколишнього світу, в якому немає нічого неможливого, в якому всі мрії обов’язково збуваються!
             Головна мета діяльності закладу – створення умов для творчого, інтелектуального, духовного, фізичного розвитку дітей та учнівської молоді у вільний від навчання час, підготовка підлітків до життя через впровадження якісно нових форм і методів організації позашкільної життєдіяльності підлітків, задоволення їх освітніх потреб шляхом залучення до художньої та декоративно-прикладної діяльності.

Для створення творчого педагогічного колективу адміністрація закладу залучає педагогів до інноваційної діяльності. Зараз педагоги Будинку дітей та юнацтва працюють над вирішенням проблеми компетентнісного підходу до навчання і виховання, колектив націлений на використання нових педагогічних технологій. У першу чергу – це застосування інтерактивних форм навчання. Більшість методичних заходів у закладі проходить у нетрадиційній формі. Перш за все це тренінги, які добре прижились в закладі. Тренінговими методиками успішно оволодівають всі працівники закладу, елементи тренінгів використовуються при проведенні гурткових занять, виховних заходів. Розпочата в закладі робота над проектами. Серед нетрадиційних форм проведення занять гуртка особливе місце займають інтегровані заняття та виховні заходи, яку стимулюють різноманітні форми творчої співпраці гуртківців.

     Впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчально – виховний процес допомагає вирішувати педагогічні проблеми оригінальним, нестандартним шляхом. Серед перспективних ми означили метод проектів, ситуаційний метод, так званий "кейсметод", інформаційно-комп'ютерні технології.

Потужний колектив закладу в 2011-2012 навчальному році продовжує свою діяльність, спрямовану на вирішення педагогічної проблеми:  «Розвиток творчих здібностей вихованців на занятті гуртка через впровадження педагогічних інноваційних технологій». Виходячи з даної проблеми педагоги Будинку дітей та юнацтва працюють над впровадженням в роботу гуртка  інноваційних технологій:

-                     раціоналізаторство та винахідництво вихованців на занятті гуртка( Грищенко Л.К);

-                     творчі завдання на занятті гуртка образотворчого мистецтва

( Коваленко О.М, Дера Ю.О.);

-                     особливості проведення нетрадиційних занять з хореографії

( Карпенко Ю.І., Кобизька О.В., Тюняєва А.А.,Костенко Н.В., Кібальчич І.Р.);

-                     використання педагогічних інноваційних технологій на занятті гуртка англійської мови ( Кривенко О.М);

-                     творчий аналіз та оптимізація технологічних процесів на занятті гуртка ( Мінтус Л.А., Трейтяк Т.О.,Демченко І.В.);

-                     використання тренінгових вправ в роботі методиста (Смик О.А.)

Ми докладемо всіх зусиль, щоб забезпечити належні умови для інтелектуального, духовного і фізичного розвитку кожної дитини як особистості, виховання високої моральної культури, формування життєвих компетентностей; створення в закладі сприятливого середовища для творчого зросту вихованців, їх повноцінного навчання і змістовного дозвілля. Попереду ще дуже багато перспектив, планів та їх втілення в життя.

 

Заступник директора з методичної роботи БДЮ                        Смик О.А.

Категорія: Мої статті | Додав: lisa (13.03.2012)
Переглядів: 1462 | Рейтинг: 2.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: